חיפוש לימודים בחו"ל  באתר  Google

glimudim לימודים בחו"ל

רוצה ייעוץ?
ליצירת קשר עם נציג, מלא את פרטייך האישיים

*שם פרטי ומשפחה (Full name)

(יש לסמן שדה זה כדי לאפשר שליחת ניוזלטרים)

אישור תקנון (אישור זה כולל בתוכו את אישורך לקבל מידע נוסף ודברי פרסומות בתחומים מקבילים).

המדינות
לימודים באוסטרליה  |  לימודים בארה"ב  |  לימודים בבריטניה  |  לימודים בקנדה  |  לימודים בגרמניה  |  לימודים בהולנד  |
לכל המדינות לכל המדינות

שימושון
מגזין לימודים בחו"ל  |  לימודי רפואה בחו"ל  |  ייעוץ ללימודים בחו"ל  |  שאלות נפוצות  |  ביטוח רפואי חו"ל  |

מה חדש?
קורס גרמנית לקראת לימודים אקדמאים בגרמניה קורס גרמנית לקראת לימודים אקדמאים בגרמניה

לימודי בישול בשוויץ לימודי בישול בשוויץ

מבחני הקבלה ללימודים בחו
תוכניות לימודים בחו"ל
מדריך תוכניות לימודים בחו
ייעוץ ללימודים בחו"ל   סטודנט בעיר זרה   פורום לימודים בחו"ל   מבחני קבלה ללימודים בחו"ל   תוכניות לימודים בחו"ל   גרמניה   אוסטרליה   איטליה   בריטניה   ארה"ב   הולנד   הונגריה   מזרח אירופה   צרפת   פולין   קנדה

נעמה - קורס צלילה ושימור אלמוגים בתאילנד

חופשות עולמיות למען הסביבה

יום שני 23 לפברואר

עוד שבוע מסתיים לו.
בלי לשים לב עבר לו עוד שבוע...

אני לא מאמינה שהחזרה הביתה כבר כל כך קרובה- מוזר! כאילו בדיוק מתרגלים- מפתחים שיגרה וקשרים ואז..... הולכים הביתה.

טוב מספיק עם הסיכומים- נעבור לסיכום השבוע :

ביום ראשון קמנו מוקדם בבוקר ויצאנו לניקוי חופים בחוף אנמונג, היה פשוט טירוף!!!! עבדונו 3 שעות ואספנו 328 ק"ג זבל מהחוף- למי שתוהה למה לעזאזל אני אוספת זבל- בעיקרון כן.... לא התענוג הכי גדול שיש אבל הזבל נכנס לים והורס את השוניות ומעבר לזה הצבים שהיו באים להטיל ביצים על החוף התחילו להיכחד בגלל שהם אוכלים את כל הזבל שאנחנו משאירים (30 שניות חינוך סביבתי). בכל מקרה- אחת הבנות מהצוות שלנו היא תאילנדית והיא לימדה אותי איך לבקש עזרה בתאילנדית צ'ו-א-נוי-קה מה שגרם לשבט של דייגים בסוף יום העבודה שלהם לנהור לכיוון החוף ולעזור (טוב אולי לא שבט אבל ה4 שעזרו יחד עם שתי הילדות שלהם היו מקסימים!).

לימדנו אותם לשתול- ואת החשיבות של הניקיון- uהם הבטיחו לשמור על החוף!

טוב עכשיו מגיעים הימים הקשים.... עצירה בצלילות - אומנם למטרה משובחת התקדמות ברמת הצלילה. לטובת עלייה לרמת Rescue היינו צריכים לעשות קורס עזרה ראשונה מ-ש-ע-מ-ם ומשמים עם מדריך בריטי נודניק...

הדרך ארוכה עוד עד שאפטר ממנו (אבל זה היום יום רביעי- אין לכם ברירה לקרוא קדימה חחח)

טוב יום שלישי- אחד ה ימים הכי מגניבים שהיו לי כאן- נסענו לאקווריום. כן, זה אכן נשמע כמו חוויה של ילדים אלא ש.... זה לא בדיוק אקווריום סטנדרטי יותר כמו חוות גידול לכרישים, גרופרים ענקיים, צלופחים וכו' אבל הכי מגניב סוסי ים!!! מה שקורה זה שהם מגדלים אותם ואחרי שישה שבועות הם משחררים אותם.... בזכות היותי נודניקית רצינית יכול להיות שנצטרף אליהם לשיחרור.... א-מ-ן טפו טפו.

יום רביעי היה כל-כך מרגש שאין לי מה לומר... ישבנו יום שלם בכיתה לכבוד יומנו הראשון בקורס rescue. מרגש... כן כן

יום חופשי!!!! מה עושים? יוצאים עד מאוחר - שותים - חוזרים לפנות בוקר - ישנים שעתיים - ו...קמים לטפס על הר כדי להגיע ל-Tiger temple. עכשיו רגע נעצור ונזכיר שאני נורא נורא נורא עצלנית ואז אני אספר שבשביל להגיע למקדש צריך לטפס 1,237 מדרגות.... כן כן, אני הייתי השמן מאחורה שמתנשם כמו חזיר! איזה מזל שהפסקתי לעשן.... אחרת זה כבר היה ממש מביך!

יום למחרת היינו בשטח שלנו של המנגרובים... כן זה התרגום לעברית. זו צמחייה בוצית שעוזרת בין השאר גם בהאכלת הדגיגונים וגם ביצירת מחסום כנגד הצונאמי. יש כפר כחצי שעה מאיתנו שתרמו לנו שטח ובתמורה אנחנו מגדלים ומלמדים אותם איך לגדל ולהפיק את מיטב התועלת מהמנגרובים. . יש שתי עבודות; של הבנים ושל הבנות... נסו לנחש מה אני בחרתי... אני רק אספר שהבנות מנקות עלים.
אני ניקשתי עשבים שוטים (שגובהם כפליים משלי- ולא אוהד זה לא אומר בדיחות על ה160 ס"מ שלי).

ביום שבת היה יום קורע- היינו בשיעור של הקורס אבל בבריכה... דמיינו ציוד סקובה מלא בבריכה של 2 מטרים בשיא העומק. חוויה לחיים.

אחרי זה היו לנו שלושה ימי חופש- נסענו לאיים מסביב נשרפתי במקומות שהשתיקה יפה להם... ובעיקר רצינו לחזור לעבודה.... ככה זה כשהעבודה שלך זה צלילות מדהימות באוקיינוס ולראות כרישים וסוסי ים...

רק לשם הדגש- ביום ראשון בערב בעלת הבית שלנו לקחה אותי ואת אסמה (החברה ההולנגית שלי) לפסטיבל מוסלמי- בעצם סוג של כוכב נולד למועזין הבא של המסגד הראשי.... היה פשוט מדהים- איזה הבדל בין מה שאנחנו מכירים לאיסלם התאילנדי.

סוף סוף נגמרו ימי החופש ואנחנו (חברי הקורס) סוף סוף יצאנו לצלילות עם כולם על הספינה. יצאנו לצלילות מקומיות (משגעות- ראיתי להקת ברקודות של משהו כמו 150 דגים והגדול ביותר היה 2 מטרים!!! טוב אולי מטר וחצי אבל ע-נ-ק). כדי לסכם את הקורס כמו שצריך, בהתחשב בעובדה שאנחנו קורס הצלה ורב התרגילים הם על צוללים שאבדו, איבדנו 3 מהחברים שלי לקורס פאדיחה קטנה- דרך נהדרת לסיים את הקורס.

ייייייש הגעתי להיום. זה לא היה קל
השלמות השלמות
היום היה יום של ניקוי חופים וצפייה בציפורים.
ניקינו כמו מטורפים במשך 5 שעות. החוף היה מלא עד אפס מקום בקלקר. ואספנו משהו כמו 300 קילו (משהו כזה- חישוב מדוייק יעשה מחר). אחרי הניקוי הלכנו לצפייה בציפורים.

טוב נגמר העדכון להפעם... סוף סוף

למידע נוסף אנא מלאו פרטים אישיים

חזרה לראש הכתבה   שלח לחבר   הוסף כתבה למועדפים גירסה להדפסה

הוסף תגובה    תגובות לכתבה

כתבות נוספות בנושא

All rights reserved © Glimudim  Advertise with us  |   פרסום ב Glimudim  |   יצירת קשר  |   תנאי שימוש  |   הוסף למועדפים  |   מפת האתר